Bárcsak a mi autónk lenne az új Suzuki Swift – menetpróba
Az elődjénél könnyebb, tágasabb és szemrevalóbb Swiftnek talán csak az a baja, hogy már nem Esztergomban készül. És az 1 literes, hibridesíthető turbómotorral még élvezetesen is vezethető.
Az elődjénél könnyebb, tágasabb és szemrevalóbb Swiftnek talán csak az a baja, hogy már nem Esztergomban készül. És az 1 literes, hibridesíthető turbómotorral még élvezetesen is vezethető.
Ahogyan azt már tudjuk, Esztergomtól elköszönt a negyed évszázadig itt gyártott modell. Hivatalosan Európának is bemutatkozott a japánok új kompaktja a Genfi Autószalonon.
Meglehetősen nagy érdeklődés övezi a mostanság elég jó formában lévő Suzuki újdonságainak bármelyikét. A Suzuki Ignis után most itt a Swift is, amely ugyan 25 év után már nem nálunk készül majd, de ettől még hagyományosan sikeres lehet nálunk is.
Már a kész gyári katalógust fotózta le valaki, ami kikerült a netre. Nagyon közel van a premierje a kisautónak.
Alaposan átrendezi mostanság kínálatát a Suzuki. Sorra jönnek az új modellek, megérkezett a „nagy csomagtartós Swift” az új Baleno. Persze más érdekessége is van, többek közt a kis turbó motorja, valamint, hogy megjelent a hibridhajtás is a Suzuki kisautóinak palettáján.
Félidős ránckezelésen van túl az esztergomi Swift, ami a kisautók közt, továbbra is az egyik legjobb vásár.
2014 augusztusában eladták a négymilliomodik Suzuki Swiftet azt követően, hogy a Suzuki Motor Corporation a típust „világstratégiai modellként” teremtette újra 2004-ben. A négymilliós szám eléréséhez kilenc évre és kilenc hónapra volt szükség.